КАКО ДА ТРЧАТЕ НА СТУД БЕЗ ДА СЕ РАЗБОЛИТЕ?

Оправдувања како ладно e, темно e, влажно и слично, на некои луѓе не им се познати. Како се случува некои да ги игнорираат временските услови и да не им дозволат да пропуштат вежбање, додека другите не?

loading...

Проверете што треба да направите ако сакате да вежбате надвор на студ:



loading...
  • Бидете сигурни да го започнете тренингот со истегнување и загревање. Најдобро е да го направите дома или како последно средство надвор, но доста интензивно.
  • Оптималното време за тренинг на отворено е до еден час. Важно е да не дозволите вашето тело да се олади – ако чувствувате дека почнувате да се ладите, веднаш одете дома.
  • Добро е да дишете преку уста додека трчате. Кога воздухот е ладен, притиснете го јазикот на непцето – ова ќе спречи воздухот да стигне до грлото. Или можете да ставите специјален завој на устата и да дишете низ него.
  • Носете рефлектирачка облека, особено ако трчате во темница и не трчајте на мраз – ризикот од повреда е голем.
  • Ако температурата е 15 степени под нулата, подобро е да не излегувате надвор, туку да вежбате дома или во теретана.
  • По тренингот надвор, задолжително испијте шолја топол чај – го одржува имунитетот и рамнотежата во организмот. Направете топол туш и загревајте се.
  • За добра фигура доволно е да трчате 2-3 пати неделно.
  • Комбинирајте го трчањето со силен тренинг во теретана за да ја зголемите вашата сила и издржливост и да ги одржувате мускулите тонирани.
  • За вежби на отворено, треба да се облечете соодветно. Во наједноставна смисла, ова значи повеќеслојно. Одлична опција е да се добие професионална облека што ја регулира топлината на телото и пропустливоста на воздухот. Обавезно носете ракавици на рацете и капа на главата.
  • Трчањето по снег е потешко отколку трчањето по чиста површина. Ѓонот на патиките мора да има стегач и посебна подлога.