Како автомобил кој пијан го возите во океанот, се беше катастрофа од почеток: страшни сведочења на патници од подморницата
Експедициите на „Ocean Gate“ во 2021 и 2022 година, иако успешни, имаа многу проблеми.
„Ocean Gate“ успешно ги заврши експедициите до потонатиот брод во 2021 и 2022 година пред „Титан“ да исчезне на своето трето патување. Подморницата „Титан“ беше поздравена како револуционерна подморница која може да им понуди на туристите извонредна можност да го посетат потонатиот брод Титаник, но патниците од минатите мисии споделија застрашувачки приказни за безбедносните проблеми, грешки во комуникацијата и недостатоци во дизајнот, пишува „NBC News“.
Очајничката потрага по исчезнатата подморница заврши во четвртокот, кога крајбрежната стража објави дека остатоците се пронајдени. Загинаа пет патници.
Брајан Вид (42), снимател на каналот Дискавери, спроведе тест возење на „Титан“ во мај 2021 година.
„Во моментот кога го започнавме пробното нуркање, работите тргнаа наопаку.
Лансирањето беше незгодно и помалку од четвртина од патот во текот на нуркањето имаше дефекти во погонскиот систем, оставајќи ги патниците да седат во водата, раскажува Вид. „Тоа беше наводно два месеци пред тие да го направат првото нуркање до Титаник и тоа многу ме загрижи. Требаше да бидеме на едно од тие први нуркања“, рече тој.
ТИсто така бил загрижен што вратата била заклучена однадвор: „Постои можност да нема излез дури и ако сте на површината.
Но, привлечноста на Титаник, океански брод што потона на своето прво патување од Англија до Њујорк во 1912 година, го привлече кон проектот. „Помислата да слезете и да го видите Титаник навистина ви го заматува умот. Сакате ова да биде можно. Сакате ова да биде вистина“, рече тој.
Вид ја одбил поканата за повторно нуркање една недела подоцна. Тој вели дека почуствувал дека нешто не е како што треба и како да не постои план.
„Имавме проблеми со контролата на притисокот. Имавме проблеми со компјутерите на бродот. Имавме проблеми со комуникациите“, изјави Џош Гејтс, водител на „ Ekpedition Unknovn“. „Искрено, почувствував дека на подморницата и треба повеќе време и повеќе тестирања“, рече тој.
Колин Тејлор, кој во јули минатата година отиде на подморницата со својот син (22), го опиша комуникацискиот систем како многу тежок. „Постои систем за комуникација базиран на текст кој е двонасочен, многу бавен. Мислам, кога испраќате сигнали низ толку многу вода, тоа е многу, многу тешко.
Мајк Рајс, писател и продуцент кој работеше на „Симпсонови“, рече дека отишол на четири нуркања од 10 часа со „Ocean Gate“, вклучувајќи го и Титаник.
„Секој пат кога екипажот ја губи комуникацијата со бродот домаќин, кога бродот стигнал до дното на океанот имаше силен шум на радиото.
Сонарот, компјутерите, светлата престанаа да работат. Веднаш се вративме на површината“, рече тој. Две години подоцна, тој отиде на друга експедиција на местото на Титаник со подморницата, опишувајќи го како „автомобил што го возел пијан возач во океанот“ контролиран од конзола на видео игри.
„Кога пристигна тимот се соочи со бројни проблеми. Не бевме ни блиску до Титаник. Подолните струи не туркаа се подалеку и понатаму во погрешна насока. Сонарот не работеше, а компасот се движеше од исток кон запад, од север кон југ. Почнавме доцна а ураганот не тркалаше на површината“.
Дејвид Пог, дописник на „CBS News“, твитна дека минатата година подморницата била изгубена на морското дно околу пет часа додека била на експедиција на „Ocean Gate“.
„Сè уште можеа да испратат кратки пораки до подморницата, но не знаеја каде е. Беше тивко и многу напнато“, напиша тој на Твитер во понеделникот.