5 ЕДНОСТАВНИ СОВЕТИ ШТО ЌЕ ВИ ПОМОГНАТ ДА ГО НАМАЛИТЕ ОБЕМОТ НА ПОЛОВИНАТА ЗА ЕДНА НЕДЕЛА!

Нашите дневни, најчести навики на јадење се причина за надуеностa и зголеменаta акумулација на маснотии во абдоменот, за кои сите ние напорно се трудиме да ги елиминираме. Како и да е, треба да воведеме само неколку едноставни правила во нашата диета, за да забележиме за една недела дека обемот на половината ни е намален.

  • Намалете го внесот на сол

Иако солта и дава посебен вкус на храната, неговата прекумерна употреба ја задржува водата во организмот и создава чувство на надуеност, што го прави нашиот стомак да изгледа поголем. Затоа, обидете се да ја минимизирате солената и нездрава храна, за да можете да ги видите резултатите од вашите напори за борба против маснотиите во абдоменот што е можно поскоро.

  • Намалете го внесот на јагленихидрати

Белиот леб, тестенините и оризот се омилени на многумина, но тие се храна богата со јагленихидрати што во никој случај не се сојузници на добрата линија на телото. За појадок, јадете многу протеини, кои можете да ги најдете во јајцата и сирењето, додека за време на ручекот фокусот треба да биде на влакната од зеленчукот. Обидете се да го намалите внесот на јагленихидрати ако сакате да ги стопите мастите во стомакот што е можно поефикасно.

  • Избегнувајте млеко

Нетолеранција на лактоза може да предизвика дигестивни проблеми и да ја зголеми надуеноста. За да одредите дали лактозата ви пречи и дали тоа е причината за вашата надуеност и бавен метаболизам, обидете се да го отстраните млекото од вашата исхрана најмалку 7 дена.

  • Внимателно бирајте кое овошје ќе го јадете

Иако овошјето е многу здраво, некои плодови многу тешко да се варат во желудникот, што доведува до чувство на надуеност. Иако јаболката и крушите се многу здрави плодови, тие се многу тешки за варење, затоа е подобро да ги замените со лимони, портокали и бобинки, кои го забрзуваат метаболизмот и имаат корисен ефект врз нашиот имунитет.

  • Намалете го внесот на шеќер

Ако сакате да изгубите тежина на половината што е можно поскоро, заборавете на храна богата со шеќер, барем некое време. Обидете се да не конзумирате слатки, алкохол, сокови и преработена храна и ќе забележите дека губењето на тежината никогаш не било побрзо и полесно.