ЈАПОНСКО ЈАБОЛКО- КОЈ ТРЕБА ДА ГО ВОВЕДЕ ВО СВОЕТО МЕНИ И ЗОШТО

Рајското јаболко е диететски производ, нискокалорично и затоа може да биде одличен десерт или појадок за оние кои се на диета.

Рајското јаболко е богат извор на антиоксиданси. Содржи витамини А и Ц, како и голема количина на каротеноиди. На телото му се потребни антиоксиданти за да ги заштити клетките од оштетување на слободните радикали и скриените воспалителни реакции. Покрај тоа, овие активни супстанции се способни да го забават стареењето, да спречат појава на брчки и да ја заштитат кожата од штетните ефекти на ултравиолетовото зрачење.

Овошјето има корисен ефект врз работата на гастроинтестиналниот тракт, поради малата содржина на киселина, не ја иритира гастричната слузница и затоа е безбеден за луѓето со гастритис или чиреви. Но, луѓето со дијабетес треба да бидат повнимателни – и покрај ниската содржина на калории, јапонското јаболко содржи голема количина на шеќер.

Благодарение на бројот на корисни минерали што ги содржи, јапонското јаболко обезбедува превенција од кардиоваскуларни заболувања, ги зајакнува sидовите на крвните садови и го намалува ризикот од атеросклероза. Витаминот Ц и цинкот во овошјето го прават одличен имуностимуланс, што е особено важно за време на студената сезона.



Ако сте склони на надуеност, рајското јаболко ќе ви помогне да се справите со проблемот, бидејќи има диуретично дејство и содржи калиум и магнезиум, неопходни за правилниот воден и електролитен баланс на телото. Јапонското јаболко е диететски производ, содржи малку калории и затоа може да биде одличен десерт или појадок за оние кои следат диета. Но, бидете внимателни со количината – веќе ја спомнавме високата содржина на шеќер.

Постојат многу вкусни и здрави начини да го додадете јапонското јаболко во вашето мени – можете да го јадете свежо, да го додавате во разни салати, смути, па дури и да го ставате на тост. За да го направите ова, печете интегрален леб во рерна, исечете го јаболкото и додадете ги сите состојки што ви се допаѓаат – спанаќ (за да обезбедите двојно полнење на антиоксиданти) или, на пример, круша за да го претворите садот во вистински десерт.

Претходна статија

ПИЛЕШКО МЕСО СО МЕД И ПАРМЕЗАН

Следна статија

ПОСНИ ШТРУДЛИ СО ЈАБОЛКА

Најново од Храна

ПИЦА-БАНИЧКА

Состојки: 10 тенки готови кори, 150 грама сирење, 100 гр рендан паризер, 100 мл млеко, 2

ПРЕВРТЕН КОЛАЧ СО КРУШИ

Состојки: 4 круши60 гр. путер6 лажици шеќер3 јајца1 лажица шеќер2/3 филџан свежо млеко1/2 филџан масло2 филџани