Коридор №8: Од Ѓуешево до Крива Паланка – дупки, локви, темнина и … малку асфалт

//

За оние што патуваат од Бугарија до соседна РС Македонија, десетте километри од граничниот премин Ѓуешево до градот Крива Паланка се вистински тест за издржливост. Секој што тргнал по овој пат нема намера повторно да патува по истиот, освен ако нема итна причина да го направи, јавува БГНЕС.

„Автопатот“ почна да се поправа пред околу три години и оттогаш се асфалтирани две делници од по сто метри. Остатокот од стариот пат е ископан, а на многу места има новоформирани дупки, недостасуваат секакви заштитни огради и заштитни мрежи од паѓање на камења.

„Никој не не притиска да имаме напредок во работењето овде. Така е повеќе од две години. Има денови кога воопшто не излегуваме од паркингот“, вели Јован, возач на камион.

Не се сеќава кога последен пат бил поставен нов асфалт.

„Најопасно е за камионите ноќе. На неколку кривини патот е толку тесен што нема место за една кола, а камоли за две“, вели Јован и додава: „И ние се чудиме зошто е тоа така. Земаме некакви. плати, реално оваа делница можеше да биде готова уште во крајот на 2020 година“.



На неколку места меѓу Граничниот пункт и Крива Паланка има распоредена техничка опрема, но не се забележуваат работници. Жителите се револтирани што трета година по ред се принудени „да се валкаат во калта и да си ги скршат автомобилите“. „Овде можеш да се претепаш и одејќи пешки. Кога ќе се стемни, не знаеш од што да се пазиш – дали од дупките, дали од автомобилите што се појавуваат одеднаш или можноста да се најдеш во провалија“, вели Зоран, кој патува до Крива Паланка секое утро.

Според него, „патот меѓу границата и Крива Паланка никогаш не бил толку лош“.

Од 2017 година, властите во Скопје постојано известуваат за напредок во изградбата на оваа делница, но реалноста е сосема поинаква. И се гледа при влегување во PCM. Со доаѓањето на новата влада во Софија, кабинетот на Кирил Петков вети дека ќе го отвори новиот граничен пункт Клепало. До денес, како и во минатото се „разговара за документацијата“. Да се ​​надеваме дека, откако ќе ја прифатат, изградбата на „Клепало“, таа нема да го следеше примерот на „автопатот“ од Ѓуешево до Крива Паланка.



Претходна статија

ЕУ издвојува девет милиони евра за помош на Украинците поради траума

Следна статија

Неделков: Оптимисти сме за денешната средба

Најново од Вести