Повеќе од 1,7 милиони лева беа донирани преку платформата DMS во 2024 година, објави Фондацијата Bcause
Повеќе од 1,7 милиони лева беа донирани преку платформата DMS во 2024 година, објави Фондацијата Bcause. Тоа во просек месечно изнесува 140 илјади лева, покажуваат податоците. Просечно по 90 илјади лева месечно се донирале преку еднократни СМС донации, а месечните претплати генерирале во просек по 57 илјади лева секој месец.
Поддржани се 197 активни кампањи, од кои 121 од здруженија и фондации, 66 за лекување луѓе, осум за изградба на храмови и две кампањи од општински институции, додаваат од фондацијата.
За прв пат од создавањето на DMS во 2007 година, цените на СМС донациите беа ажурирани за да ги одразуваат социо-економските промени и зголемениот животен стандард. Еднократните СМС-пораки за донација сега вредат 2 лева, а месечните СМС претплати се зголемени на 5 и 10 лева, со прекин на 2 лева претплати од почетокот на 2025 година, се наведува во соопштението.
Оваа промена ја зголеми ефективноста на испратените СМС пораки за донации, додава Bcause.
Еднократните донации преку СМС ја задржуваат својата клучна улога во кризни ситуации, како што покажа кампањата „DMS OGNEBOREC – Да им помогнеме на волонтерите да се борат против пожарите на Националната асоцијација на волонтери во Република Бугарија“, која собра над 81 илјада лева за неколку дена само од еднократни СМС пораки за донација, се наведува во пораката.
Ова беше и најуспешната кампања на платформата DMS во 2024 година со собрани 123.468 лева од различните канали за донации. Средствата беа вложени во набавка на преносни противпожарни апарати, моторни пили, пумпи и сл.
Кампањите за лекување собра над 550 илјади лева и им помогна на 66 деца и возрасни кои имаат потреба од лекување, додаваaт од Bcause.
Се зголемува просечната големина на донации преку онлајн канали. Вообичаено преовладуваат донациите од 10 до 30 лева, а потоа следуваат износи во опсег од 50 до 100 лева, но сè почесто пријавуваме донации кои надминуваат 200 лева.
Во текот на 18 години од неговото постоење, вкупно 1.907 кампањи се поддржани преку DMS, со што се собрани 20.295.179 лева, додаваат од Bcause.
Во декември 2024г. скоро 140.000 лева беа донирани за иницијативата „Дарежлив вторник“, што се слави на 3 декември. Средствата продолжуваат да се зголемуваат, објави тогаш Фондацијата Bcause, која е официјален партнер за Бугарија на движењето GivingTuesday.
Податоците покажуваат дека 43 невладини организации се приклучија на „Дарежлив вторник“ за да соберат средства за нивната кауза преку нивните сопствени веб-страници и на платформите DMS, Platforma.bg и Global Giving. Десетици други организации ја искористија приликата да побараат донации од своите поддржувачи, истакнаа од Bcause.
Фото: БТА

