10 РАБОТИ КОИ ЌЕ ВИ ПОМОГНАТ ДА ГО КОНТРОЛИРАТЕ ВАШИОТ ГНЕВ

Забава

 

Лутината е природна и понекогаш влијае на нашата внатрешна состојба. Тоа ни помага да реагираме во опасни ситуации. Оваа негативна емоција, исто така, може да се претвори во позитивна, бидејќи помага да се започне правилно. За жал, неконтролирачкиот гнев може да биде резултат на голем стрес, проблеми на работа или дома. Сакате да се справите со него? Еве 10 начини да ги преземете работите под ваша контрола:

1. Направете листа на причини зошто сте лути и уништете ги

Кога ќе се налутите, седнете и започнете да пишувате. Запишете ги сите детали што ве иритираат. Ова ќе ослободи многу напнатост од вашето тело. Внимавајте на секој детал и внимателно опишете го, а потоа ослободете го. Уништи ја листата.

2. Ви треба малку љубов

Нешто едноставно како прегратка од некој пријател или некој близок може да биде многу смирувачко. Телото ослободува ензим кој го намалува стресот и така ќе се чувствувате навистина среќни.

3. Гума за џвакање

Докажано е дека гума за џвакање може да биде многу смирувачко. Ова се случува затоа што ја движите вилицата и мускулите на лицето. На овој начин телото полека ја ослободува тензијата.

4. Прошетка или трчање

Треба да направите некој физички напор. Стартувајте, поминуваат 20 минути, или направете некоја вежба за да добиете мозокот да започне со производство на ендорфин, исто така познат како хормон на среќата.

5. Пејте или пуштете ја вашата омилена песна

Можеби звучи чудно, но пеењето е одличен начин за намалување на стресот. Кога сте во лошо расположение, пуштете ја омилената песна и уживајте во неа. Пејте со целата енергија. Ова ќе ја ослободи тензијата во вашето тело.

6. Јадете нешто крцкаво

Не се прејадувајте, за да не се обвинувате себеси за јадење многу , само јадете нешто крцкаво кога сте лути. Тоа е ослободување.

7. Цицајте го палецот

Направи нешто необично. Кога ќе почувствувате дека вашиот пулс се забрзува, бидејќи гневот те покренува, почнете да го цицате палецот. Да, тоа звучи смешно, но исто така може да го почувствувате пулсот таму и ќе го намалите.

8. Заврши неколку домашни задачи

Можно е оваа идеја да не звучи толку добро, но обидете се. Започнете со чистење, измијте ги садовите, опрашувајте ги цвеќињата и видете колку може да ве смири.

9. Застанете блиску до растение

Ако потрошите најмалку 10 минути околу растението, вашиот мозок ќе добие доволно кислород. Ќе бидете помудари и гневот ќе стивне. Земете јасмин или лаванда за да спиете мирно.

10. Поставете тајмер за да се справите со лутината

Ова е најлесниот и најдобриот начин да се справите со лутината. Поставете тајмер. Кога ќе видите колку малку време ќе се лутите пред да излезете, на пример, ќе знаете колку е незначително.