НЕКОЛКУ ЕДНОСТАВНИ ТЕХНИКИ ЗА ПОДОБРУВАЊЕ НА ВАШИОТ СОН

//

Квалитетен сон е пола убавина и здравје, затоа значајно е возрасен човек да помине најмалку измеѓу 6 и 8 часа во квалитетен сон. Освен што е важно колку спиете, важно е и во кој период од деноноќје го правите тоа. Медицинските лица препорачуваат одење во кревет не покасно од 23.00 часот, бидејќи најефикасно е спиењето од 23.00 до 02.00 часот.

Со однос на брзиот начин на живот, стес и секојдневни обврски, луѓето често имаат проблем со несоница или имаат нарушен сон, што е причина за нивно лошо расположение, намалена ефикасност и продуктивност во текот на денот, или во најлош случај развој на соматска болест.
Со цел да го подобрите вашиот сон, ви нудиме неколку совети и техники чија примена дава резултати:

  1. Не јадете ништо најмалку 2 часа пред спиење

Полниот желудник е често причина за нарушување на сонот, бидејќи наместо организмот да одмара, енергија се троши во варење на она што сте го изеле или испиле пред легнување.



2. Релаксирајте го вашето тело со топла вода и ароматички релаксаторни средства…

(Целиот напис прочитајте го на www.mojzbor.com)

Претходна статија

НАПОЛИТАНЦИТЕ ИМААТ ГОЛЕМИ ОЧЕКУВАЊА ОД ЕЛМАС: ПРЕКРАСНИОТ ДИЈАМАНТ ЌЕ ПОЧНЕ ДА – БЛЕСКА!

Следна статија

НЕКАЗНИВОСТА Е ИЗВОРОТ НА СИТЕ ПРОБЛЕМИ ВО МАКЕДОНИЈА

Најново од Истакнато

Кога идентитетот е бетон

Пишува: Ѓорѓи Трендафилов Вчерашниот фудбалски натпревар меѓу Северна Македонија и Бугарија е одличен настан за крај